Vi søker Norges råeste selger!

Shoplabs er en ny og spennende teknologibedrift som jobber med å innovere og utvikle netthandel og butikknæringen. Vi er et ungt og dynamisk selskap som utvikler morgendagens løsninger for butikker.

Shoplabs holder sentralt i Oslo og har fokus på et hyggelig og sosialt arbeidsmiljø hvor alle brenner for å gjøre våre tjenester og produkter enda bedre.

Vi ønsker nå å tilby Norges råeste selger en stilling hos oss for å bli med videre på reisen sammen med oss og ta del i utviklingen.

Du er glad i teknologi, samtidig som du ønsker å være med på å bygge opp noe nytt og kunne påvirke fremtiden.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Selvstendig med evnen til å se løsninger fremfor problemer
  • God kunnskap og en brennende interesse for IT
  • Gjerne erfaring fra butikkbransjen
  • Resultatorientert kremmer med strukturert og effektiv arbeidsform
  • Evnen til å skape relasjoner med personer på alle nivåer
  • Beherske norsk, engelsk og enten svensk eller dansk muntlig og skriftlig
  • Førerkort og gjerne tilgang på egen bil

Vi kan tilby

  • En spennende og utfordrende jobb med mulighet for å være med på avgjørelser for selskapet.
  • Stor mulighet til å forme sin egen arbeidshverdag.
  • Hyggelig arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Konkurransedyktige betingelser
Er dette en stilling som kan passe for deg? Ikke nøl med å søke!

Kundekonsulent søkes

Shoplabs er en ny og spennende teknologibedrift som jobber med å innovere og utvikle netthandel og butikknæringen. Vi er et ungt og dynamisk selskap som utvikler morgendagens løsninger for butikker.

Shoplabs holder sentralt i Oslo og har fokus på et hyggelig og sosialt arbeidsmiljø hvor alle brenner for å gjøre våre tjenester og produkter enda bedre.

Vi søker nå en person med lidenskap for å hjelpe andre og en lyst til å løse nye utfordringer når de kommer inn. Du er samtidig gjerne proaktiv og følger opp kundene på en god måte før uhellet er ute.

Du er glad i teknologi og liker å utforske nye områder innenfor segmentet, samtidig som du ønsker å være med på å bygge opp noe nytt og kunne påvirke fremtiden.

Sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgaver vil være:

  • Gi support pr telefon, mail, chat eller ute hos kunde.
  • Føre dialog med resten av teamet og utviklingsavdelingen
  • Installasjon/oppsett av utstyr hos kunde
  • Føre dialog og følge opp underleverandører
  • Skrive guider/manualer og bygge opp en supportdatabase både for oss og kundene
  • Følge opp kunder løpende for å sørge for at de alltid har det de trenger

Ønskede kvalifikasjoner

  • Selvstendig med evnen til å se løsninger fremfor problemer.
  • God kunnskap innen for it (gjerne forståelse for TCP/IP)
  • Gjerne erfaring fra tidligere support-stillinger
  • Utadvendt med gode kommunikasjonsegenskaper
  • Evnen til å skape relasjoner med personer på alle nivåer
  • Beherske norsk, engelsk muntlig og skriftlig
  • Førerkort og gjerne tilgang på egen bil

Vi kan tilby

  • En spennende og utfordrende jobb med mulighet for å være med på avgjørelser for selskapet.
  • Stor mulighet til å forme sin egen arbeidshverdag.
  • Hyggelig arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Konkurransedyktige lønns og pensjonsbetingelser.
Er dette en stilling som kan passe for deg? Ikke nøl med å søke!